اهالی شریف نت

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

ببخشید اگه از 10 روز پیش تا حالا نتونستم اپ کنم

اخه نه کامپیوتر داشتم نه نت

کامپیوترمون رفته بندر هوا خوری

دروغ نمیگم والا

الان دارم از کافی نت مطلب جدید میذارم

میزش همش صدا میده

بگذریم

بابت تبریک تولد ممنون

باشد که جبران کنیم

داداشا و ابجی های گلم نظراتون تایید شد ولی نمیتونم بهتون سر بزنم

حداقل تا دو هفته دیگه که کامپیوترمون از بندر تشریف بیاره به همتون سر میزنم

چقد زندگی بدون نت سخته هر روزش 1000000000 سال میگذره

اصن یه وضعی

ملیکا خدا مرگت نده دختر چرا فکر کردی من مردم و زنده نیستم

هنوز زنده م

میخوام قالب و اهنگ وبمو عوض کنم ولی الان نمیتونم

اگه بتونم قبل از سال تحویل یه نت گیر بیارم کلا همه چی وبمو تغییر میدم و به همتون سر میزنم

راستی " فرا رسیدن ایام طاقت فرسای خونه تکونی بر همه گی شما تسلیت باد"

خیلی حرف میزنم اخه دلم خیلی واستون تنگ شده

عاطفه داره منو عین میر غضب نگاه میکنه باید بریم براش مانتو بخریم

دلم نمیاد این کامپیوتر کافی نت و ترک کنم میشه من دو هفته اینجا باشم تا کامی از بندر بیاد

دیگه چیزی یادم نمیاد بگم

تا دو هفته دیگه به همتون سر میزنم

میخوام تالار گفتگو پرسپولیس سر بزنم

دلم واسه بچه های اونجا هم خیلی خیلی تنگ شده

اهالی شریف نت

فعلا خداااااااااا حافظ

به همتون سر میزنم مارو فرامموش نکنین


نظرات شما عزیزان:

zekhoo
ساعت9:09---8 فروردين 1392
salam sahar khanoom

cheshmam koor shod vali natonestam postato bekhonam

dokhtare khoob ba in ghalebet adam aslan nemifahme chi neveshti ke
پاسخ:قالب ب این قشنگی دلت میاد


بریسا
ساعت21:08---4 فروردين 1392
سلام وب خوبی داری
لینکت کردم توام به وب من سر بزن و اگه خواستی بلینک


یونس
ساعت1:08---2 فروردين 1392
سلام سحر جان . عیدت مبارک .

negin
ساعت21:29---28 اسفند 1391
سلام سحرجون
چرا جدیدا آپ نمیکنی؟!؟!


یونس
ساعت15:08---24 اسفند 1391
سلام سحر جان . آپم یه سر بزن

علیرضا
ساعت0:10---22 اسفند 1391
سیلام سحرhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(24).gif

alone
ساعت13:41---21 اسفند 1391
salam khobi ? bi marefat shodi dige bem sar nmizani

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 14 / 12 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |